Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. november 1., hétfő

November 1

Feltűnően egyre kevesebbet írok,bevallom eltunyultam. Ez annyit takar, hogy sok említésre méltó dolog nem történik velem, az apróságokat pedig lusta vagyok leírni.

Csütörtökön hazaküldött iskolából az orosztanárom, mondván, hogy aki beteg az ne menjen iskolába. Aggódott, elmondta, hogy milyen gyógyszereket szedjek, megvettem a gyógyszereket, de mielőtt beszedtem őket Kasia anyukája szólt, hogy az egyikről Lengyelországban az a hír járja, hogy rákkeltő és amúgy is nagyon erős. Azt nem szedem.

Napi 1-2 tasakos kínai levessel melegítek a mentateán túl. Tegnap Kasia mondjuk főzött levest, ami nagyon tuti és nagyon erős volt.
Este a lányokkal Chavdarnál melegítettünk háziborral.

Kasiáék szigorúan katolikusok, meglepő dolgokat tudok meg róluk. Egy évben két éjszaka, az október 31 és a november 1 az, amikor a lengyelek nem mennek ki az utcára, nem mennek el sehova, mert ezek a szellemek éjszakái. Vagy például péntekente nem esznek húst. Sose.
Ha egy lány hízik, az a jólét jele, de ha lefogy akkor félnek, mert az arra utal, hogy csalja a barátját.
Érdekes, nagyon szeretem, ha mesél. :)

A házinéni pár napja berontott, minden dekorációt el kell tüntetnünk a szobából, minimum mintha a katonaságnál lennénk. Várom már azt, amikor behozza a szabályt, hogy úszósapkában kell hajatmosnunk..

Tegnap a borozás előtt a városközpontban sétáltunk Chavdarral, és sok haloweenező gyereket láttunk. Viccesek voltak, de örülök, hogy otthon ez nem ennyire népszerű.

Körülbelül ennyi most az újság, ha csak tehetjük fetrengünk a meleg szobában és teázunk. :)
Kellemes őszi szünetet mindenkinek, akinek meg eltelt, annak remélem jól telt!

Puszi Haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése