Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. november 3., szerda

Minden jegesmedve balkezes

Nagyon szeretek mostanság suliban lenni. Mindig van, aki ismerős, rámköszön. Olyan 10 bolgárral várakoztam félórát a negyediken Kasia tanszékén, ezalatt háromszor vertek hátba, hogy "Szia mizujs?" Nagyon élvezem. :)
Gratulációkat bőven kaptam a beszédem után, megpróbálom majd beszerezni a videót is :)

A keddi németóra a kedvenc tárgyam. Most egyedól voltam és így tartott órát a tanár. A diplomatákról beszélgettünk, rájöttem, hogy politikai és főleg gazdasági kérdésekben a műveltségem kritikán aluli.
Az óra poénja magyarul nyelvi okokból nem üt akkorát, azért leírom. Óra elején a tanár úr megkérdezte, mit kell tennem, hogy diplomatanő lehessek. Mondtam, hogy nemzetközi tanulmányokat folytatni, gazdaságot vagy jogot hallgatni, rendkívül tájékozottnak lenni és sok nyelvet beszélni. Azt mondja, másra gondolt. Sokat agyaltam. Végül kinyögte, hogy hozzá kell mennem egyhez. A poén, hogy ahogy mondta, úgy nem volt különbség diplomatanő és diplomatáné között.

Ma egyedül voltam a Kauflandban, ami egy bevásárlóközpont és egyedül hoztam haza mindent, amit vettem, igen, ez nagy dolog.

Ezen kívül rámomlott egy vécépapírokból épített piramis, bosszúból és mert égő volt, megvettem a rámesett papirokat. Még jó, hogy akciós volt. Vécépapírra most jó darabig nem lesz gondunk.

Amúgy Kasia is megfázott, és ez elég ok volt ahhoz,hogy beruházzunk egy üveg rumba, amit épp teával fogyasztunk.

Hát, ennyi az újság itt Blagoevgradban, illetve a mai élményem:
Ha valakire nagyon gondolsz, megjelenik.
Persze ettől nem kell mindenkinek Brad Pittre gondolnia, mert nem így gondolom a dolgot.
A lektornő járt egész nap a fejemben, és Elina a titkárságról. Mindkettőjükbe belefutottam :) És jó volt.

Puszi Haza Mamának és Tatának!
És Boldog Szülinapot Lejli!

3 megjegyzés:

  1. A jegesmedve, és a szódás lova is jól van?
    Ők segíthettek volna hazavinni a wc-papirt...
    :-))

    VálaszTörlés
  2. :D Igazad van Anya! Vagy a kecskék, akiknek a pupillája mint tudjuk nem kerek. :)

    VálaszTörlés
  3. Édes vagy Drága Dorka!!! :D

    VálaszTörlés