Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. október 20., szerda

Álmos a Nap is

Tegnap csalgában voltunk. Szuper volt, de tényleg. Kaptam rózsát is, nagyon jól esett.
Ma persze egy felmosórongyra hasonlítottam, úgy is éreztem magam.
Estére Chavdarral kocsiba ültünk és felmentünk a patak menti úton, amíg vízesést nem láttunk. Meglepetés volt, hogy hova visz, de nagyon tetszett. A szavam is elakadt, mikor megláttam. Utána egy órát sétáltunk a hidegben, nagyon szép parkokon keresztül. Csak a hold világított.
Eztán hazahozott, nagyon jól esett.
Szeretek randizni.
Kasia arcát látni kellett volna, mikor hazaértem. Csak egy sörért ugrottam le a boltba neki, és közel másfél órát oda voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése