Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. október 14., csütörtök

Bábel után

Tegnap 3ig boroztunk és beszélgettünk a szobában 4en. A szobatársaim és a lengyel fiú, aki velünk lóg.

Nehéz volt felkelni és bemenni órára, de összejött.

A fiú aki tegnap mellettem ült az órán ma a szünetben eljött velem kávézni és megvárt óra után. Elhívott ebédelni.
Beszélgettünk, egyre szimpatikusabb lett, amikor megkérdezte, hogy mi az a felirat a kezemen.
(a kezemre hatalmas betűkkel volt ráírva, hogy ALAPVIZSGA)
Mondtam neki, hogy elfelejtek dolgokat, de a kezem mindig kéznél van, ezért ami fontos, odaírom.
És akkor ezt mondta:
- Ó. Azt hittem okos vagy.

........
................
........

Hú. Ez kiakasztott. Erre mit lehet reagálni?

- Ó, hát tévedtél. Hülye vagyok.

- Jajj, nem, okos vagyok, csak rossz a memóriám.

- Szétszórt vagyok. Ez kizárja a lehetőségét annak, hogy okos legyek?

- Miért Te okos vagy? (vigyázz, ha igennel válaszolsz sikítva kiszaladok a helységből)

- Ne haragudj, mit is mondtál? Sajnos szelektív a hallásom.

- Mi az, hogy okos?

- Ez azt jelenti, hogy csúnya vagyok?

Asszem ennyi. Ennek ellenére egész jó hangulatban telt el az ebéd, de legközelebb talán mégis mással megyek. (majd keresek egy magamhoz méltó hülyét)

2 megjegyzés:

  1. Válogass! Nagy és színes az állatkert így ősszel...

    VálaszTörlés
  2. De hát olyan normálisnak tűnt. Meg ugye az egyetemen ismerkedni (elvileg) nem rizikós.

    Még egy verzió eszembe jutott:

    - Azt hittem okos vagy.
    - Hm.. eddig én is. De most, hogy mondod..

    VálaszTörlés