Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. október 17., vasárnap

Random képek a múlthétről

Jaira Kaisa és a francia fiú, akinek elfelejtettem a nevét



Én és Michail a Julianiban



Én a Julianiban, háttérben egy másik francia fiú, akinek a neve.. fene tudja



Franciákkal (nem, én nem vagyok óriás, nem ők sem törpebben nálam, csak előrébb állok)


Az egyetem sportkomplexuma



Az egyetem főépülete



Egy fűnyíró (bizony, ilyen is van Bulgáriában)



Hazafele suliból



A szobatársaim (most is épp ugyanezt csinálják)



Ilyen tányérokat vettünk a lányokkal

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése