Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. december 2., csütörtök

Csütörtök hajnal

Ma megérkezett Gesche! Ő a barátnőm a burgaszi nyelvkurzusról.
Felvarrta a ruháimra a gombokat és segített elkészíteni a második tortámat, ugyanis holnap este több vendégem lesz, mint gondoltam.

...


Miközben ezt írtam, kopogtak az ajtón.

Szóval azt akartam leírni, hogy éjfélkor Gesche épp azon tanakodott, hogy mit hallgassunk (én nem is csekkoltam az órát) és betette a Happy Birthdayt. :)
Nagyon jól esett. Kérdezte, hogy miért csináltam magamnak 2 szülinapi tortát és mondtam, hogy azért, mert nincs aki venne vagy csinálna nekem.

Nos, mikor kopogtak ott álltak Kasia Jaira és Aila az ajtómban sok lufival, anyósnyelvvel, pezsgővel és egy gyönyörű csokitortával amin 21 gyertya égett. Elkezdtek énekelni. Én meg elkezdtem sírni. Komolyan megleptek, annyira őszinte volt az egész gesztus.
Gesche mondta, hogy nagyon megkönnyebbült, mikor a zuhany alól meghallotta, hogy valaki énekel nekem. Jól indult a szülinapom. :)
Szóval Stevie Wondert hallgatunk Gesche hangosan olvassa Dosztojevszkijt magyarul, és minden rendben van.
A képeken a szülinapi tortáim és az előbuli :)
És máris annyi de annyi virtuális képeslapot meg e-mailes köszöntést kaptam, hogy nem győzök hálálkodni. :) Tényleg nagyon nagyon köszönöm!










3 megjegyzés:

  1. Kapcsolatok!!! Ebben nagyon jó vagy!!! Gratulálok hozzájuk,és még ezen a fórumon is nagyon boldog születésnapot kívánok!
    Anycid
    Ui: hihetetlen, hogy sütöttél... na, jó itthon is volt már muffin általad :-))

    VálaszTörlés
  2. Ez a nap más,mint a többi, ezt te is jól tudod,
    Másképp kelt fel reggel a nap, és másképp jár a hold.
    Köszöntünk hát téged, ha már így együtt vagyunk,
    Ajándékul fogadd el vidám kis dalunk (hogy):
    Boldog, boldog, boldog születésnapot!!
    Kívánjuk, hogy legyen még sok ilyen szép napod!

    És most te pontosan tudod, hogy ezt el is énekeltem, mikor írtam!
    Na, húzz bele az ünneplésbe, fél 12-ig vagy 20 éves, utána 21!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog születésnapot!!!!Pussz!

    VálaszTörlés