Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. december 16., csütörtök

Megérkeztem

Mielőtt idejöttem, már tudni véltem, hogy hova érkezem. Egy hófödte hegycsúcsokkal körülvett városba, ahol mindenki kedves és ahol jó lenni.
Ma megérkeztem.
Kora délután a kávéautomatánál nyakamba ugrott egy Héra Hoteles takarítólány, Margó, hogy már mióta keres és figyel, de sosem látott sehol, hogy vagyok. Nagyon jó volt beszélgetni.
Délután Kasiával sétáltunk, akkor készültek az alábbi képek, ajánlom minden kedves olvasómnak, hogy nyissa meg nagyobban, mert azt az egyet kivéve, amelyiken én és az egyetemi épület vagyunk, mindegyik páratlan szépségű. Ezek a képek a korábbi fényképeimmel ellentétben nem kifejezetten szépek. Ezeken a képeken be kell nézni a Technopolis és a villanydrót háló mögé és ott megtalálni a szépséget. Remélem mindenkinek sikerülni fog.
Blagoevgrad. Megérkeztél. Megérkeztem. Nem kaptunk sok időt, de ez nem is erről szólt. Jó volt eddig is itt. Csak most még jobb.

A kantinban ebédelek (csirkeleves ugye) és kinézek az ablakon. Mosolygok. Sokan nem értik miért. Ők talán majd az Alföldön értik meg ezt. Vagy ott se..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése