Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. december 4., szombat

Vicces lesz

Nos, a Norvegiai kiruccanasom (2006) utan mindenkinek azt a tanacsot adtam, hogy ne menjetek gyors turara norvegekkel, mert ami nekik meg sem kottyan, abban a tempoban en momentan kikopom a tudomet.
A mai tanacsom: ne menj kavezni amerikaiakkal es ausztralokkal (az ir fiurol kiderult, hogy amerikai es egy masik baratjat is hozta), szoval kave nuku, mert ramegy a gatyad is.
Amit megbeszeltunk: kave, aztan jovunk a hotelbe vacsizni.
Ami tortent, elmentunk egy etterembe, ahol 7 leva ertekben fogyasztottam, erre (mivel nekik itt kb minden ingyen van) benyogtak, hogy mindenki bedob 30 levat okes? Nem, nem okes. Vegul kevesebbol kijott, de en etterembe sem akartam menni, ugyanis ingyen meleg vacsit kaptunk (volna) a szallassal. Hat jo, tanulopenz volt, de mostantol szerdaig meghuzom a nadragszarat, mert a penzem most epp takarja a szallasom a holnapi szallasom, es a hazautam arat. Olayn kinos volt, megsem fordulhattam vissza az etterem ajtajan, pedig tenyleg csak egy italrol volt szo.. amugy sem ertem hogy lehet, hogy csomo amerikai meg ausztral honapokra elmegy utazgatni (hogy van ennyi szabadsaguk?) es meg penzuk is van..
Mindegy, out of my business, csak az vigasztal, hogy vegre igazi angol anyanyelvuekkel beszelhettem, es hogy az etteremben lattam 4 magyart.
Legkozelebb inkabb maradok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése