Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. december 4., szombat

Veliko Tirnovo

Ma reggel elindultam Szofiaba, ahol atszalltam egy Tirnovoba indulo buszra. Nem vagyok benne biztos, de szerintem Valerijt (egy bolgar ismeros) lattam a buszon. KIozben szobaelegyedtem egy ausztral es egy ir sraccal, ok is egy napja ismertek egymast, es hallottak egy itteni hostelrol. Most itt vagyok, 20 levabol van szallasom, reggelim, vacsoram, mosasi es szaritasi lehetosegem (fu, ha ezt tudom elhozom a szennyest :D)
Megneztuk a varat, holnap varosnezunk es kirandulunk a kornyeken. Jo a hangulat, minden szuper, van futes.
Majd teszek fel kepeket, ha ha\aertem, ezt kedd estere tervezem, holnap este elutazok ugyanis Belogradcsikba. :)
Puszi Haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése