Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. december 28., kedd

Zárás

A mai napon hivatalosan is lezárom a blogomat.
Néhány érdekes adat:

- a blog 2010 júniusától 2010 decemberéig üzemelt

- 287 bejegyzést írtam ez idő alatt

- eddig a pillanatig 6750 olvasóm volt

- nem csak magyarországi magyarok olvasták a blogomat, voltak olvasóim: Bulgáriából, Svájcból, Németországból, az Amerikai Egyesült Államokból, Kanadából, Horvátországból, Franciaországból, Romániából, Hollandiából, Oroszországból, az Egyesült Királyságból, Lengyelországból és Ukrajnából is

- 24 regisztrált követőm volt, azt gondolom, hogy a valós adat ennél lényegesen nagyobb

Személyes véleményem a blogról: egy nagyon jó döntés volt, hogy még a kiutazás előtt létrehoztam és rendszeresen vezetni kezdtem a blogot, így mindenki aki akart szerezhetett rólam friss információkat.
Mostantól inkább az emlékezés eszköze lesz, tervezem kinyomtatni egy példányban magamnak és feltenni a polcra.
Természetesen, ha valami még történik, ami a történet részét képezné fel fogom tenni ide, de nem tervezek mindennapos bejegyzéseket. Hiányozni fog. Az életem része volt, ha rossz pillanataim voltak ide menekültem és mindig segített.
Köszönöm, hogy olvastatok, köszönöm, hogy vagytok nekem.

Ui: ezúton kívánnék most utoljára olvasómnak Boldog Születésnapot, az egyik legnagyobb rajongója a blognak Kalmár Nóri kolléganőm és (most már) barátnőm holnap ünnepli a születésnapját: ISTEN ÉLTESSEN NÓRI!

Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése