Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. december 23., csütörtök

Itthon

Ma is születésnapom volt. Anya Mama Tata és Kalmi jól megleptek, egy kis dobos tortával. Egész decemberben születésnapom van. És ez jó.
Dorottya nem felejtett el. Olyan jól esik, hogy figyel rám. Szerintem sejti, hogy most nem könnyű, vagy csak hiányoztam, nem tudom, de ahogy teheti hív. (mióta ezt írom felhívott Moncsi és írt Récsi Reni is.. :P)
Ma voltam kozmetikusnál, manikűrösnél, ezek olyan dolgok, amikre rég nem volt lehetőségem.
Annyira jó itthon, tényleg örülök a családomnak.
Még mindig nem tudtam visszaállítani az óráimat magyar időre. Legalább ez a kis dolog megmaradt Bulgáriából..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése