Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. december 8., szerda

December 8

Студентски празник..
Azaz mindenki osszeverodik, nagy tarsasaggal elutazik valahova es 2-3 napot bulizik. Ez az elso es minden bizonnyal utolso diakunnepem Bulgariaban ugy, hogy magam is diak vagyok, es ugy, hogy van hova mennem.
Erre nem elszurom?
Sandanskiban unneplek (elvileg) gyakorlatilag itt ulok Elena lakasan siri hangulatban, ugyanis elfelejtettem elkerni az osztaytarsaim telefonszamat, nem jeloltem be oket facebookon, es nem beszeltunk, most meg mar egyik sincs internet kozelben, ket napja probalom elerni oket, de senkit sem tudok.
Itt ulok Szofiaban, iskolaszunet van es szerintem itt is maradok.
Nem baj, ugyis bosszankodtam, mert Yann Tiersenes Harlem Gospel koncert is van ma, szoval szerintem elmegyek es veszek valamelyikre jegyet. Csak ugye az nem olyan.. mert azt maskor, mashol is lehet. Habar szerintem mindketto eletreszolo elmeny lesz.
Hat viszlat studentski praznik.. raadasul ugy erzem, hogy otthonrol is elfelejtettek kicsit a barataim.. Rencsi hivott csak szilveszterezni eddig, o is azert, mert elpanaszoltam, hogz nincs hva mennem. Persze lehet nem kellene nyafognom, hanem iden felvallalhatnam vegre, hogy otthon maradok a kutyaval. (amgy se szeretem annyira a Szilvesztert) Ugyis lesz mit tanulnom, tobb mint 20 targyat kell teljesitenem januarban..

Na nem sirok tovabb,bemegyek a varosba es veszek egy jegyet valamelyik ma esti koncertre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése