Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. december 15., szerda

Jeg-este

Tegnap pluszok voltak, esett a hó, megolvadt, éjjel megfagyott,reggel megolvadt, dél körül ismét minden megfagyott, az egész város tükörjég. A koli lépcsőjére szőnyeget szögeltek.

Fél csupor mézet megettem tegnap óta, komolyan harcolok a betegség ellen.

Voltam Viktóriánál (ő a helyi koordinátor) megint jól szórakoztunk, minden papírom rendben lesz.

Kétszer ettem a kantinban (na jó, egyszer csak ott voltam, hogy Kasia ne egyen egyedül)

Jairával addig sétáltunk a városban, hogy tejesen átfagytunk és sokat beszélgettünk. Pénteken érkezik haza, az anyukája annyira várja, hogy már elkezdett főzni. Ezúton üzenem a családomnak, hogy kérlek még ne főzzetek nekem! Elég lesz olyan 21.-e fele :)

Amúgy zenét hallgattam egész nap és nagyon feltöltött, aludnom kellene, de le sem lehet ütni, olyan aktív vagyok.

Jó éjt Magyarország, nemsoká találkozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése