Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. december 16., csütörtök

Egyre nehezebb..

Most jött egy e-mail egy kedves csoporttársamtól, Ljubkától. Azt írja, hogy nagyon szomorú, hogy elmegyek, valahogy azt remélte, hogy még legalább egy kicsit maradok. Azt írta, hogy mikor az ember megszokja maga körül mások jelenlétét, akkor utána nagyon rossz az az űr, amit otthagyunk, és hogy örül, hogy megismerhetett.
Drága Ljubka! Én is nagyon örülök. Ez a levél nagyon jól esett. Nagyon kedvelem Ljubkát, tudtam, hogy ő mindig csodált, azt gondolom azért mert beszélek pár nyelven. (ő egyelőre inkább csak bolgárul) Hm.. bevallom tőle erre mégsem számítottam.

Valahogy még mindig az jár a fejemben, hogy nem hagytam nyomot magam után... talán mégis?

Talán nem nagy dolgokban kellene mérni a létezést.. talán nem attól lesz az ember valaki, hogy népszerű, hanem attól, hogy van akiben tényleg nyomot hagy és nem azért amit tett, hanem azért aki volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése