Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. december 1., szerda

Kedd sincs és már azt sem tudom korán, vagy későn

Elkészítettem a saját szülinapi tortám, sütiket a holnaputáni bulira és kiganéztam a konyhát. Hogy van az, hogy én főzés előtt-után takarítok a többiek meg sose?
Holnap meglátogat Gesche a német barátnőm, aki némileg hasonlít Harisnyás Pippire és sosem hord egyforma fülbevalót. Marad 2.-a estig, akkor jön Rencsi indonéz kislány nélkül.
Utána buli sokáig, karaoke.
Péntek este alkonyattól pirkadatig tartó lengyel háztűznézőre vagyok hivatalos, szombaton bolgár pizsamapartyra. És Gesche még holnap estére is bulit tervezett (volna) de lemondtam. Tudom, núdli vagyok, de ennyi nem alvás után lebetegedtem volna. És most sem alszom.
Infó: vasárnap hétfőn kedden tervezem Belogradchik és Veliko Tarnovo (fene tudja hogy írják) felkeresését.
A blogolást valószínűleg addig fel kell függesszem, utána dec.8 studentski praznik, Bansko, ha minden igaz.
Szóval csak szólok: EL LESZEK VESZVE :)
(utána viszont közlöm a két hete vasárnap készült képeimet, Baba Vangát és remélhetőleg minden mást is, ami addig történ)ik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése